Nath-piercing pentru nas

Recent, europenii au inceput sa adopte trendul de cercel in nas, desi acest trend exista de foarte multe secole in zone precum Pakistan, India, acest concept exista inca din secolul al 16-lea, de pe vremea moghul-ilor. La inceput femeile purtau in loc de cercelul tip inel, flori ornamentale, plate, prinse printr-un surub in interiorul narii.

Astazi in Pakistan, cercelul ce se poarta in nas depinde de zona de care apartine fiecare. Inelul unit printr-un lant, numit si nath , este indeosebi purtat in momentul casatoriei. Femeile din Pakistan isi fac piercing in nas in jurul varstei de 16 ani, aceasta fiind varsta la care se puteau casatori. Astazi, femeile isi fac piercing chiar daca sunt necasatorite, fiind un “must-have” al tinerelor din Pakistan.

Cele mai populare inele pentru nas raman cele din aur, de altfel si cele preferate de pakistaneze, dar se poarta si argint, nichel sau alte metale neoxidabile.  Nath este un accesoriu traditional Pakistanului ce se poarta doar la nunti, dar acum sunt femei ce il inlocuieste cu piercingurile simple.

Varietatea design-ului bijuteriilor pentru nas depinde in functie de traditii. Spre exemplu, in Pakistan inelul pentru nas nath se gaseste sub forma a mai multor designuri in functie de modelul celorlalte bijuterii in asa fel incat sa se asorteze, pe cand in triburile din Amazon femeile poarta pene de pasari si oase in nas.

Sursa: http://fashionwithqurrat.blogspot.com

4 comments on “Nath-piercing pentru nas

  1. eu am avut dar cand am ramas gravida mi sa infectat si mi lam scos apoi sa inchis gaura si pana acuma nu am mai facut iara ca doare cam prea mult hahaha
    imi aduc aminte ca am plans vreo 15 minute si mo durut vreo 3 zile

    • wooow..si pe mine ma tot batea gandul sa-mi fac dar de frica durerii am zis ca nu-mi trebuie mie gaura in nas :P si nu aici in romania. nu am incredere in saloanele care fac piercing-uri. prefer sa ma duc in india :)))) u know what i mean :D

Lasă un răspuns

