Eleganta si Rafinament

La urmatoarea tinuta shalwar kameez am optat pentru „superbrand-ul” Gul Ahmed, cea mai mare fabrica de material din Pakistan si una dintre cele mai mari producatoare de lenjerii de pat, perdele, draperii si haine din lume.

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Orice femeie care a auzit de brandul Gul Ahmed viseaza la macar o tinuta de la ei sau minunatele draperii si lenjerii de pat. Cu siguranta casa mea de vis  include produsele Gul Ahmed. Pana atunci, in garderoba mea a aparut un design 2011 shalwar kameez pe care mi l-am dorit cu ardoare si de care ma declar pe deplin multumita. Calitatea materialului, combinatia perfecta de culori si felul in care Gul Ahmed imbina imprimeurile e absolut deosebita si te cucereste intru totul. Desigur mi-a fost extrem de greu sa ma decid asupra unui singur model, avand in vedere ca fiecare design este special si deosebit prin unicitate si eleganta.

 

 

 

 

 

 

 

 

Intr-un post viitor 2 salwar kameez-uri noi noute isi vor face loc printre articolele blogului 🙂 Pana atunci va las cu reclama de la Gul Ahmed pentru colectia de vara 2011:

Lasă un răspuns

