Bratari metalice

Bangles, bangles and more bangles…

Se spune ca in luna octombrie cad frunzele din copac, ploua din ce in ce mai des, insa la mine ploua cu bratari, multe bratari, si mai multe bratari 😀 Cei care ma cunosc stiu ca am o pasiune pentru cercei(am foarte multe modele de cercei), insa de putin timp bratarile devin o noua pasiune. Accesoriile au dat intotdeauna o pata de culoare tinutei, dar cu atat mai mult bratarile multe si colorate care sunt in trend. O tinuta sobra sau poate una simpla, accesorizata cu un set de bratari metalice ofera o imagine chic, sexy si mereu la moda.

De fapt, bratarile au fost dintotdeauna printre accesoriile mele favorite insa nu reusesc sa-mi gasesc in Romania bratari pe masura. Toate imi sunt largi si detest sa simt ca o bratara imi atarna aproape sa cada. E o senzatie care ma duce cu gandul la cocalarii care poarta talangile de aur la maini si gat atarnand 😀

Bratarile metalice sunt in voga aici si sunt purtate cu regularitate in tari precum Pakistan, India, Bangladesh etc. In partea aceasta asiatica, bratarile reprezinta eleganta, feminitate, iar sunetul bratarilor metalice este de-a dreptul atragator.

Lasă un răspuns

