Tatuaje Henna 2015

Sfarsitul de an aduce intotdeauna doar surprize placute. Pe langa faptul ca iarna in sfarsit si-a intrat in rol, iar ieri ne-am bucurat de prima zapada, modele henna ies din tolba mea fermecata si va incanta cu un top al celor mai frumoase tatuaje pe care le-am realizat anul acesta.

2015 a fost un an aglomerat si placut in acelasi timp, in care m-am bucurat de calatorii pe meleaguri orientale, de unde m-am intors cu cele mai frumoase amintiri si multa energie pozitiva ce am transpus-o in modele henna dintre cele mai diverse. Pentru 2016 va doresc tuturor un an mai bun, prosper, plin de surprize placute si momente de neuitat alaturi de cei dragi. Sa ne bucuram de prezenta celor dragi cat mai mult timp si sa gasim placere in tot ceea ce facem. La multi ani!

2016

Facebook Page: Aliyah’s Mehndi

Instragam: aliyahmcv