Peste Tikka Curry

Va invit sa gatiti o reteta delicioasa, ce poate fi servita cu orice ocazie si cu care ati putea impresiona si pe cel mai mofturos oaspete. Reteta se prepara usor, intr-un timp relativ scurt si este ideala pana si pentru persoanele care nu suporta mirosul, respectiv gustul de peste. Pentru asta eu am ales cod atlantic fara oase, pe care l-am marinat in condimente asiatice si l-am lasat cateva ore la frigider pana s-a decongelat complet.

Spor la gatit!

Ingrediente:

  • 4 buc peste fara oase (cod atlantic)
  • 1 ceapa;
  • 2 catei de usturoi;
  • 1 ardei iute;
  • 4-5 cartofi;
  • 2 rosii;
  • 1 lamaie;
  • 2-3 linguri mari de linte rosie;
  • 500 g basmati;
  • condiment tikka masala;
  • curry + usturoi pudra + chilli + piper.

Mod de preparare:

Se marineaza bucatile de peste in zeama a jumatate de lamaie cu condiment tikka masala si usturoi. Eu am ales cod atlantic congelat, fara oase, avand un miros discret de peste. Se lasa la marinat 1-2 ore sau chiar peste noapte la frigider.

Intai vom pregati sosul cu legume! Se taie ceapa felii foarte subtiri si cateii de usturoi se toaca marunt. Se pun la prajit in ulei cu condiment tikka masala, curry si chilli (sau 1 ardei chilli taiat felii subtiri). Se amesteca 5 min la foc mediu dupa care se adauga cartofii taiati cuburi. Dupa 10 min se adauga rosiile taiate marunt si se pune sare+piper dupa gust.

Adauga lintea si 1-2 cesti de apa, cat sa acopere cartofii. Se lasa la foc mediu pana cand lintea si cartofii s-au gatit complet.

Intr-o tigaie incinsa cu putin ulei se pun bucatile de peste care se frig cate 5-6 min pe fiecare parte.

Peste Tikka Curry

Se fierbe orezul si se serveste fierbinte! Pofta buna! 🙂

Peste Tikka Curry

PS: De pofta nu am mai avut rabdare sa fac o prezentare frumoasa si eleganta a farfuriei, asadar, scuzati felul in care va prezint rezultatul final. 🙂

PS 2: Pe langa peste eu am mai adaugat si rulouri de pui cu cascaval. Pestele a fost mai bun decat m-am asteptat. 🙂

Lasă un răspuns

