2016 in imagini

De fix 1 an de zile nu am mai scris nimic pe pagina si pentru asta nu sunt mandra deloc, insa am si o scuza intemeiata ce a condus la lipsa mea de pe blog. Mi-am ocupat timpul cu sedinte henna, work si postari pe pagina de facebook Aliyah’s Mehndi si pagina de instagram @aliyahmcv. Revin dupa 1 an cu o retrospectiva in imagini a celor mai iubite modele henna pe care le-am realizat de-a lungul a celor 366 de zile. In cazul in care ati uitat, 2016 a fost un an bisect – mai multe zile, deci mai multe modele henna si mai multe provocari.

Ma declar pe deplin multumita de ceea ce am realizat in 2016 si ma gandesc cu drag la ceea ce va urma in 2017. Succes, impliniri si satisfactie pe toate planurile va doresc si voua. Urmati-va visurile si aspirati catre lucruri minunate mereu! Nimic nu este imposibil! Asadar, sa incepem anul nou cu mai multe dorinte si mult optimism!

Henna Romania

 

Lasă un răspuns

